5 Eylül 2010 Pazar

SS Olmayanlara Müjde!!!

ARkadaşlar bildiğiniz gibi ss olmayanların sadece 1 odası açık oluyordu.Ama stardoll bizlere bir süpriz yaptı ve ss olmayanlara 2. odayı açtı.Keşke stardollda ilk zamanlara dönebilsek çünkü o zamanlarda 4 odada açık oluyormuş:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder